תפריט
תפריט

ריכוז אירועי ספטמבר 2020 | Global Climate Week & Global SDG Goals Week

אירועי ספטמבר SDG ישראל

יעדי פיתוח הקשורים לנושא זה

קהילת SDG ישראל – כל האירועים הבינלאומיים והמקומיים!

.אירועי חודש האקלים ו-5 שנים לSDGs יוצאים לדרך!חודש ספטמבר 2020 מלא כרימון באירועים על משבר אקלים, חיים וסביבה, קידום 17 יעדי פיתוח בר-קיימא, ובמציאת פתרונות לבעיות הקריטיות של העולם.קבלו שלושה אירועים מרכזיים שקורים החודש, ובכל אחד מהם יש עוד הרבה תתי אירועים:

1️⃣

המושב ה-75 לאסיפה הכללית של האו”ם UNGA 75האסיפה הכללית של האו”ם וראשי ההנהגה בעולם מתכנסים כל שנה בחודש ספטמבר. באסיפה יש אירועים פתוחים לציבור הרחב, אירועי פסגה, ודיונים בנושאים מגוונים: שינויי אקלים, שיקום ופתרונות למשבר הקורונה, מדיניות ורגולציה גלובליים ועוד.

✅

מתי? בין התאריכים 18-30.9.2020

2️⃣

שבוע האקלים בניו יורק Climate Week: הפלטפורמה הגלובאלית המרכזית שמרכזת את השחקנים והפעולות השונות למלחמה במשבר אקלים. מאות אירועים פיזיים ואונליין. האירועים יתמקדו השנה ב10 תחומים: אנרגיה נקייה,תחבורה,טבע ומדע, מזון, שינויי אקלים, צדק ועוד.

✅

מתי? בין התאריכים : 21-27.9.2020

3️⃣

שבוע היעדים הגלובליים Global Goals Week: שבוע בו עוסקים במה קורה עם היעדים השאפתניים של הSDG ברמת המדיניות והארגונים המקומיים והבינלאומיים! יש התחייבות של יותר מ-100 שותפים ( מגזר שלישי, עסקים, אקדמיה, מדינות (193 שאימצו את היעדים) והאו”ם) לקדם את 17 יעדי הSDGs או בעברית יעדי הפיתוח בר-קיימא. עשרות אירועים בינלאומיים, אתגרים וקמפיינים ליצירת טרנפורמציה ושינוי. יש לנו עוד 10 שנים עד ל2030, השנה בה הוכרז הגעה ליעדים. המטרה לעודד שיח ועשייה של שחקנים ובעלי עניין, כדי שבעשור הקרוב נשאף לענות וללכת לקראת השגתם. אג’נדה 2030.

✅

מתי? בין התאריכים: 18-26.9.2020לכבוד חודש ספטמבר המלא באירועים סביבתיים וחברתיים, החלטנו לחגוג בקהילת SDG ישראל את חודש האקלים בישראל. לכן, ריכזנו את האירועים הכי הכי הכי מומלצים בחודש .סיבה להתרגשות! גם ב קהילת SDG ישראל בישראל מציינים 5 שנים לאימוץ יעדי SDG על ידי האו”ם, ושנה וחצי פעילות ישראלית לקידום היעדים ע”י הקהילה.

אפשר לעקוב אחרי כל האירועים בקובץ – מתעדכן כאן

#חודשהאקליםבקהילתSDG#טרנספורמציה 2030#TRANSFORMATIONSDG#SDGS5YEARS#ACT4SDGS#ACT4SDGIL #CLIMATE2020SDGIL#חמששניםלאימוץהיעדים#ספטמברחגיגי

יעדי פיתוח הקשורים לנושא זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *