תפריט
תפריט

29.6.2020
יערות , מגוון ביולוגי ומשבר האקלים 101

קהילת SDG ישראל וובינר

יעדי פיתוח הקשורים לנושא זה

strip-13
strip-01
strip-14
#סביבה
#קיימות
#שינוי אקלים

קהילת SDG ישראל שמחה לשתף וובינר חדש, לכבוד יום היערות הטרופיים שחל ב29.6.

יערות הם בית הגידול היבשתי המגוון ביותר בעולם. שמירה על היערות היא המפתח לשימור המגוון הביולוגי העולמי, במיוחד מאחר וחלקים גדולים מהחיים ביערות אינם מוכרים ואינם ממופים על ידי המדע. בנוסף זו מערכת מורכבת מאד, ולכן יש חשיבות לשימור בית הגידול (BIOME) ולא של מינים ספציפיים. ב29.6 יחול יום היערות הטרופיים.

ההרצאה תתמקד בנושאים הקשורים באתגרים העומדים בניהול שטחי היערות בעשור הקרוב והקשר לאג’נדה 2030 ויעדי הפיתוח בר קיימא SDGs הרלוונטים:

🌴אז למה חשוב ליערות שאנשים יהיו שבעים ומרוצים?
🔥מה גורם להתגברות השריפות והאם הכל מעשה ידי אדם?
🌴האם היערות הם אמצעי יעיל למיטיגציה של שינוי אקלים?
🔥האם יוזמת נטיעת “טריליון עצים” היא ריאלית?
🌴אילו טכנולוגיות וחדשנות יכולות לסייע בשימור היערות? ולמה אין מספיק חדשנות בתחום?

הוובינר הוא העשירי מבין סדרת וובינרים אונליין – #כלמהשרציתלדעתעל…מטעם קהילת SDG ישראל – קהילת יעדי הפיתוח בר קיימא (פרטים מטה) ויעסוק בנושאי חברה, סביבה, כלכלה, קיימות וההשפעה שלנו.

על הדובר:
שגיא אלוני. אדריכל נוף ומתכנן בעל תואר שני מאוניברסיטת מלבורן, מלווה מזה כ-15 שנה פרויקטים בתחום תכנון עירוני, בתכנון שטחים פתוחים ומגוון ביולוגי. בין לקוחותיו בעבר ובהווה קק”ל, רשות הטבע והגנים, הבנק העולמי, האיחוד האירופי, ממשלות באוסטרליה ובסין.

סקרנים? את התשובות תגלו בפנים.

על קהילת SDG ישראל:הקהילה הישראלית של הSDG – יעדי האו”ם לפיתוח בר קיימא (Sustainable Development Goals) היא קהילת בעלי העניין של אלו שבוער בהם לקדם שינוי בישראל. מטרתנו היא להראות את היכולת של מדינת ישראל בחדשנות ומציאת פתרונות לבעיות עולמיות ולהביא את ישראל כמובילה. אנו מקדמים רשת של מומחים ובעלי עניין במקום אחד ומייצרים כח רלוונטי לקדם את יעדי הקיימות מישראל. אנחנו מאמינים ברבגוניות ובשותפות ורוצים ליצור קהילה שתוביל את המדינה ואת העסקים במדינה לעתיד טוב יותר.


דרכי הפעילות שלנו

1. הנגשת ידע וכלים בעברית לכל אדם או ארגון שמבין את שצריך שינוי
2. קידום שותפות להשגת היעדים, יעד 17. חיבור בין מגזרים לקידום הנושא דרך אירועי אונליין, תוכן ואירועים פיסיים בשטח (יעדים על הבר, ערב מידע ועוד), אירועים (האקאטון יעדים), והובלה עם המגזר העסקי דרך סדנאות עיצוב אסטרטגיה וחזון לחברות וארגונים.
3. מיפוי לראשונה של הארגונים בישראל לפי אילו יעדים הם מקדמים – בפורטל חדש שהושק באתר שלנו www.sdgi.org.il \ Facebook: SDG Israel
עוסקים בנושאים אלו ורוצים להעמיק? מוזמנים להצטרף לקהילה : קהילת SDG ישראל בפייסבוק!

מתי: 29/06/2020

האירוע פתוח לכלל הציבור, ומטרתנו לעורר שיח קשוב ונגיש ולתמוך בכל מי שמעוניין להטמיע את היעדים.

האירוע ללא עלות כחלק מפעילות הקהילה אך בהרשמה מוקדמת מראש כאן>>

יעדי פיתוח הקשורים לנושא זה

strip-13
strip-01
strip-14
#סביבה
#קיימות
#שינוי אקלים