תפריט
תפריט

14.6.2019
יצירתיות וחשיבה רב תחומית לפתרון אתגרי קיימות: בואו לשחק ולהכיר את TING כלי חדשני לחולל רעיונות

יעדי פיתוח הקשורים לנושא זה

strip-04

קהילת SDG ישראל שמחה להזמין לאירוע קהילה מספר 3- שיעסוק בכלים לחשיבה רב תחומית על אתגרים שעולים מ-17 יעדי הפיתוח בר-קיימא.

יעדים חדשים, רעיונות חדשים, חיים חדשים: בעידן של היום, בו אנו צורכים מידע רב, נדרשת יצירתיות כדי לענות על אתגרים חברתיים וסביבתיים, פיתוח של חשיבה גמישה ורב תחומית היא כלי משמעותי למחוללי שינוי.

משחק לפיתוח מחשבה חדשנית לפתרון בעיות בהתאם ל 17 היעדים הגלובליים של האו”ם

“טינג” הוא כלי לניהול חדשנות לפי עקרונות ה SDG (Sustainable Development Goals)  בו המשתתפים מאתגרים את דרכי החשיבה שלהם, ומוצאים פתרונות יצירתיים לאתגרים גלובליים בדרך שלא חשבו עליהם מעולם לפני כן בדגש על קהילתיות ומחשבה משותפת. מטרת הכלי לעזור לכולנו לאמץ חדשנות, תפיסת עולם גלובלית ולהכין את עצמנו ואת הדור הצעיר לענות על אתגרים חברתיים סביבתיים תוך עבודה עם רבדים רגשיים והתנהגותיים, יצירתיות בדפוסי החשיבה. טינג גלובל הוא משחק המאפשר ליזום רעיונות משני עולם במשחק שכולו חדשנות, הנאה ויצירתיות. לקריאה:

הכלי בדרך משחקית מציע פתרונות “יזמיים”/”חדשניים” לסיטואציות אקראיות שישלפו תוך כדי המשחק ויאפשרו לכל משתתפ/ת אינסוף אפשרויות של תהליכי התבוננות, הרחבת מודעות, היכרות, שיח, ביטוי, משחק, דמיון, יצירה, גיבוש ועוד. במהלכו, משולבים אתגרים מתחומי דעת שונים: תחבורה, אקולוגיה, חברה, שיוויון מגדרי, דיגיטל ומדיה, IOT (האינטרנט של הדברים) ועוד חיבורים של שלל תחומים בהתנסות חוויתית של המשתתפים, לטובת החינוך ליזמות, קיימות ולטיפוח חשיבה יצירתית.

בואו להתנסות בשיטה המחברת בין הצרכים הגלובליים לתחומי העניין האישיים של כל אחד ואחת מאיתנו. במילים אחרות, שיטת טינג – מנגישה/חושפת אותנו למה שקיים ומאפשרת לנו ליצור את מקצועות העתיד בהתאמה מלאה למטרות פיתוח בר-קיימא.

מנחה הסדנא:

שרון גל אור – יזם, מרצה ואיש חינוך. 

שגריר תרבותי גלובלי – מרצה בחוגים בינלאומיים שונים, מוביל ומנחה תכניות הכשרה ברחבי העולם; מפתח שיטת טינג לפיתוח חשיבה יצירתית רב-תחומית. גל-אור, הוא אסטרטג לניהול חדשנות לגופי חינוך ואמנות, לגורמי ממשל ומלכ”רים, בתחום החינוך ליזמות. גל-אור הוא גם סופר הידוע תחת שם העט Galorian כותב מאמרים, ספרי מוסר ועתידנות.

ערב של חשיבה, סיעור מוחות, יצירת קשרים חדשים, והחשוב ביותר הוא כיף!

בסוף הערב תחוו טעימה ממה המקצועות הנדרשים על מנת לענות על אתגרי העתיד.

לוח זמנים:

18:30-19:00 התכנסות ונטוורקינג

19:20 – 19:00 הצגה של SDG ישראל ושל השיטה לחשיבה יצירתית לפתרון אתגרי הקיימות

19:30-21:00 בואו נתחיל לשחק! 🙂

מתי: 12/06/2019

18:30

איפה: בחלל האימפקט 2BHub , שוקן, תל אביב
האירוע פתוח לכלל הציבור, ומטרתנו לעורר שיח קשוב ונגיש ולתמוך בכל מי שמעוניין להטמיע את היעדים.

האירוע ללא עלות כחלק מפעילות הקהילה אך בהרשמה מוקדמת מראש כאן>>

יעדי פיתוח הקשורים לנושא זה

strip-04