1. אחוז הצעירים (גילאי 25-35) שבוחרים להשאר לגור בעיר גם בלי שהם מחוברים אליה דרך מוסדות לימודיים
2. רמת תחושת יכולת ההשפעה (או, תחושת המסוגלות) המדווחת ע"י חברי הרשת, כפי שתמדד בסקר שנתי
3. רמת תחושת השייכות למסגרת ארגונית וחברתית המדווחת ע"י חברי הרשת, כפי שתמדד בסקר שנתי
4. מספר הנכסים הקהילתיים המופעלים באופן רציף בשכונה בה פועלת הרשת
5. מספר היוזמות הקהילתיות-שכונתיות הפועלות בשכונה בה פועלת הרשת
6. מספר בתי העסק הקטנים בשכונה בה פועלת רשת
7. מספר בתי העסק הלוקחים אחריות על המרחב הציבורי הצמוד לעסק בשכונה בה פועלת רשת
8. אחוז החברים הפעילים בקבוצת התקשורת של חברי הרשת