תפריט
תפריט
עמותת בראשית לשלום

עמותת בראשית לשלום

SDG ראשי

p_ icons7

SDG משני

אודות

תיאטרון "ארקובלנו"- קשת במרום של עמותת "בראשית לשלום" נוצר כדי לשמור על האיזון העדין שכל יום נראה שביר יותר. בעזרת האמנות נגלית האפשרות להידברות, לשיחה תוך למידה אחד על רעהו. הניצוץ לבניה משותפת נוצר מתוך תקווה מחודשת למתן משמעות לחיים ולעתיד העולם שלנו. העמותה עובדת על כמה מישורים: תיאטרון וסדנאות דיאלוג, אקדמיה ויעוץ פדגוגי. קבוצת התיאטרון הקהילתי מורכבת מנערים ונערות מיישובי הגליל: מקיבוצים ומושבים, ערים וכפרים, ערבים, יהודים, דרוזים, דתיים וחילוניים. הצעירים עוברים תהליך ממושך ואינטנסיבי לחיזוק הקבוצה, לפיתוח היצירתיות והחשיבה ההומניסטית. היצירה הראשונה, שהיא גם דגל הלהקה, הנו המופע "בראשית" , פנטזיה של חלום ומחול של תקווה שמזה 20 שנה מופיע ברחבי העולם. באקדמיה מנחה דר' אנג'ליקה עדנה קלו ליבנה מקימת העמותה, קורסים של "פיתוח החשיבה ההומניסטית באמצעות אומנויות הבמה". מטרות העמותה: פיתוח מנהיגות לקידום הדיאלוג , חינוך לערכי האדם ומעורבות חברתית. הרחבה והעמקה של חיים משותפים בין תושבי הגליל המגיעים מתרבויות, דתות ומנהגים שונים. פיתוח וקידום יוזמות משותפות העצמת הזהות האישית תוך כדי מחקר והעמקת הלימוד של השורשים וההיסטוריה של העם של כל אחד ואחד, כדי להעריך את השוני כמקור להעשרה אישית. הקמת מרכז חינוכי למפגשים ולמידה בתחומי כבוד האדם, סובלנות, קיום משותף רב תרבותי וחינוך לדיאלוג בין שונים. הרחבת התודעה של דיאלוג וקבלה הדדית באמצעות סדנאות, הרצאות, תוכניות לימודים וקורסים אקדמיים, במרכזי תרבות, אוניברסיטאות ובתי ספר בארץ ובעולם.

כיצד אפשר לתמוך בפעילות שלי?

_גיוס_השקעה_או_תמיכה_כספית
חיבורים_ונטוורקינג
אחר_

מה מודדים?

עמותת בראשית לשלום פועלת עם סטודנטים, מורים, נערים מתרבויות שונות חברי להקת תיאטרון ארקובלנו. המדידה תתבצע באמצעות שאלונים אחת לסמסטר
אקדמיה סטודנטים: עד כמה התוכנית נתנה לך ידע, הגבירה מיומנות רכות SOFT SKILLS- דיאלוג בין תרבותי, ביטוי, הקשבה פעילה,תחושת ביטחון, ידע חדש, מודעות תפיסות חדשות, כבוד הדדי, מסוגלות ליישם ביומיום. עד כמה תרם לרצון להיות מעורב בחברה?
מורים : עד כמה המפגשים תרמו להעצמה ולביטחון להעביר הלאה ידע, חשפו למיומנויות חדשות, לחיבור לערכי זכויות אדם, עד כמה תרמו לרצון להיות מעורב בחברה, לגלות ולהעצים אינטליגנציות שונות בתלמידים.?
דיאלוג נערים יהודים ערבים: תחושת ביטחון, שוויון, מוטיבציה, חיבור ומשמעות.
איך אני מביא את זה לידי ביטוי ומעורבות בחברה ובעולם? האם להיות חלק מבראשית לשלום שינה משהו בתפיסה שלי על יהודים\ערבים\לאום.